دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 11:21

بروجردی: امنیت در کرمانشاه برقرار است/ عملیات روز گذشته حرکتی مذبوحانه از سوی دشمنان بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ابعاد سفر به کرمانشاه در پی سوء قصد به جان نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو را تشریح کرد.
کد خبر : 100609

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علاءالدین بروجردی در گفت‌و‌گو با خانه ملت، در تشریح اهداف سفرش به استان کرمانشاه اظهار کرد: هم برای بررسی حادثه تلخ سوء قصد به جان فرماندار و نماینده مردم اسلام آباد غرب و هم برای عیادت از مجرومین و هم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر دو شهید بزرگوار این حادثه تلخ به استان کرمانشاه سفر کردم.


نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: صبح امروز از مدیر کل شیلات استان، فرماندار دالاهو و یکی از کارمندان شیلات استان کرمانشاه در یکی از بیمارستان‌های عیادت کردیم و امروز ظهر در مراسم تشییع دو شهید شرکت می‌کنم.


این نماینده تاکید کرد: استان کرمانشاه از امنیت خوب و پایداری برخوردار است، اینگونه عملیات‌ها، حرکت‌های مذبوحانه ای است که تاثیری بر امنیت پایدار کشور نخواهد داشت. باتوجه به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به امنیت کشور کلیه ظرفیت‌های خود را به کار گرفته‌اند، گاهی شاهد چنین حوادث تلخ در کشور هستیم البته امیدواریم که با پیگیری مجدانه مسئولان امنیتی و اطلاعاتی هر چه زودتر عوامل حادثه روز گذشته دستگیر شوند.


وی در ادامه به نحوه رسیدگی به ابعاد این حادثه اشاره کرد و گفت: امروز صبح با معاون امنیتی استاندار کرمانشاه جلسه‌ای داشتیم و موارد مختلف حادثه سوء‌قصد روز گذشته بررسی شد، این موضوع در اولویت کاری شواری تامین استان کرمانشاه قرار گرفته است.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا گزارشی از سفر به کرمانشاه و بررسی‌های صورت گرفته را در کمیسیون امنیت ارائه خواهم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته